BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tuesday, April 26, 2011

oooooooooooooohhhhhhhhhhooooooooooooiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahoi!
long time aku tak tulis blog ni haa!
biasalah busy ja memanjang kan??
haha
well,apa yang aku nak start dulu yeh?
sebab banyak sgt yang aku pendam dlm memory card aku ni..
almaklumlah,memory card aku kan 12 ribu gigabyte..
haha!
aku ada beberapa senarai dlm memory card aku ni haa
salah satunya:

  • peristiwa manis aku di tanjung sepat bersama yang tercinta dan tersayang tuhh
  • kenangan mengelirukan dgn kawan baik aku sendiri..(pening pala mak,nyah!)

okay,sekarang baik aku mulakan dengan peristiwa yang pertama tuh dulu

cita nya mcm ni:

aku ada seorang teman lelaki, which is aku baru ja kenal dengan dia tak sampai pon a few months..
then aku couple dengan dia masa dia dapat free calls, which is his birthday lah kan..
nama dia zaidi, tapi orang panggil dia zaid ja or ed.. 
sebab senang sikit nak panggil kan..
aku first jumpa dia minggu lepas..
aku pergi tanjung sepat untuk berjumpa dengan dia buat pertama kalinya..
masa first jumpa tuh kami ada conflict sikitlah kan, di mana aku sampai bandar tasik selatan at 9 pm and dia picked aku pukul 1 am..
just because dia tak taw area tuh..
masa dia amek aku tuh, dia datang dengan abang dia and kawan dia sorang..
pas2 diorang pun jemputlah aku kan..
well, after the first meeting..
terus kami tangkap cintan..
kebetulan pulak minggu ni kolej aku tak ada air..
aku pun terjah lah sana lagi for the second time..
tapi, kali ni lagi best lah sebab aku bawak kawan baik aku sekali..
aku nak kenalkan kawan baik aku dengan kawan baik bf aku..
yalah, memula aku tanya kawan baik aku ni, dia cakap dia on ja nak kawan dengan kawan bf aku..
so, aku pon temukan lah diorang berdua ni..
haa, this is the part when the confusion starts.. 
which involved my dearest friend..

the story starts with:

aku dengan sorang kawan baik aku ni pergilah ke tanjung sepat dengan niat untuk menghappykan diri dia..
punyalah aku semangat nak bagi dia happy lepak dengan kawan2 aku and bf aku..
yalah, orang baru lepas ada probs mestilah nak happy2 kan?
aku pun plan punya lah plan, sekali kawan baik bf aku sangkut dekat kawan baik aku ni..
aku lagi suka lah if diorang couple sebab mamat ni sangatlah sweet and caring..
even kawan baik aku pon say so..
but, what makes me confused is..
she said that she like him but at the same time she also love her ex..
but what she "doesn't know" is, she was the one who asked for the break up first..
and as for me, it seems like she is so brainless..
bukan niat aku nak mengutuk tapi aku dah nasihat dia sampai aku tak larat dah nak nasihat..
sedih aku tengok mamat tuh bila dia buat macam tuh dekat mamat tuh..
yalah, orang dah suka, terima ja lah..
ko sendiri cakap nak cari lelaki lain supaya ko bole lupakan mamat tuh..
habeh tuh, kawan bf aku tuh bukan lelaki?
dia pondanlah?
apa lah ko ni, cuba ko pikir sejenak..
orang tuh dah susah payah untuk ko..
ko bole make donno ja?
apa jenis orang ko ni?
bf ko ada ka buat macam tuh dekat ko?
geram pulak aku kan..
sorrylah, niat aku tulis benda ni sebab aku geram dengan sikap ko yang langsung tak sedar mana yang bagus untuk diri ko..
orang lain dah banyak kali cakap ko bodo sebab buat macam tuh..
tapi ko langsung tak sedar kan?
aku p0n tak taw nak cakap apa lagi dah..
pandai2 lah ko pikir sendiri okay?

morale of the story:

-never ever let someone who fall in love with you fall apart just because of your foolish actions..
-always remember that everyone else also have feelings, and you should aware of that..


0 comments: